H1: Personal branding
In de H1 stond het Personal Branden centraal waarbij er werd ingegaan op verschillende eigenschappen, het actieplan en je persoonlijke missie. Deze zullen in deze pagina uitgewerkt worden.

Identiteit & Imago:
Binnen mijn identiteit heb ik gekeken naar mijn functionele, emotionele en expressieve eigenschappen. Mijn belangrijkste functionele eigenschappen zijn het zijn van een bestuurskunde student en ik ben kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen in Venlo. Verder heb ik een aantal emotionele eigenschappen. Ik ben betrouwbaar, nuchter, direct. En tot slot, mijn expressieve eigenschappen. Mijn expressieve eigenschappen zijn spontaan, extravert, vrolijk en druk.
Persoonlijke Missie:
Wat ik graag wil bereiken is het uitoefenen van de functie van een beleidsmedewerker/adviseur. Ik zou dit graag willen worden omdat ik graag aan oplossingen wil werken binnen een overheidsorganisatie waar ik maatschappelijk vraagstukken op wil lossen. Ik zou graag groepen mensen of organisaties willen helpen met het achterhalen en oplossen van problemen zodat mensen zich kunnen focussen op andere zaken. Mijn emotionele eigenschappen en expressieve eigenschappen zullen hier ook bij helpen omdat ik een extravert, betrouwbaar en nuchter persoon ben. Ik kan goed samenwerken en netwerken met anderen en ik houd altijd wel van een informele praatje maken om onderlinge relaties op te bouwen.
Actieplan:
1. Meelopen met een beleidsmedewerker/adviseur.
2. Volgen van congressen/workshops/trainingen die bijdragen voor mijn ontwikkeling als bestuurskundige.
3. Zelf informatie opdoen over wat het vak inhoud zodat ik een duidelijk beeld krijg wat de functie inhoudt.
4. Opzoek gaan naar een bijbaan die eventueel aan kan sluiten bij mijn later beroep en hierdoor ook werkervaring op te doen zodat ik later makkelijker aan een baan kom.